FERARI
FERARI
Ferrari
JÍzda ve
Lokalita: |
Jízda ve Ferrari na okruhu pro Vás! Skvělý a nevšední zážitek pro milovníky aut. Jízda v luxusním supersportovním voze Ferrari F430 F1!
Jízda ve Ferrari na okruhu. Bez kauce! Máte možnost řídit nebo se nechat adrenalinově svéztvyškoleným instruktorem sportovní jízdy.
Jízda ve Ferrari. Jedinečný zážitek, maximální adrenalin, nádherný dárek pro všechny milovníky rychlých a luxusních aut. Muže i ženy.
Průběh zážitku „Ferrari jízda“:
• Po příjezdu na polygon se zaregistrujete v Party stanu (parkování pro Vás v uzavřeném areálu Polygonu)
• Po registraci usednete do Safety Car a budete seznámen s trasou, kterou následně pojedete s Ferrari F430.
• Usednete do Ferrari F430, ve kterém budete krátce seznámen s vozem.
• Splníte si sen a řídíte Ferrari F430 (nebo se necháte svézt instruktorem)
Každého klienta na okruhu, který je dlouhý 1950 m, čeká 4x zrychlování, 4x brzdění a 4x zatáčení.
Zážitek „Ferrari jízda“ obsahuje:
• 1 jízda (okruh) pro 1 osobu ve voze Ferrari F430 F1
• Možnost ŘÍDIT nebo nechat se ADRENALINOVĚ SVÉZT
• Jízdy probíhají za stálé přítomnosti vyškoleného instruktora sportovní jízdy
• Trasa okruhu je nejprve ukázána v SAFETY-CAR voze
• Jízdy probíhají 7 dní v týdnu v rámci vyhlášených konkrétních dní „Ferrari Days“
• Každý klient ZDARMA získává FOTO z jízdy a z vozidla
Ostatní informace:
• Parkování v uzavřeném areálu Polygonu
• Zázemí v Party stanu u okruhu
• Občerstvení a WC v areálu Polygonu
Podmínky
• Řízení vozidla: od 18- ti let + platný řidičský průkaz skupiny B
• Nechat se svézt: minimální věk 12 let a výška 150 cm / se souhlasem rodičů
• od 15-ti let – nutno předložit občanský průkaz
Sezóna:
Jízdy probíhají cca od dubna do října, v zimních měsících při teplotě nad 8°C
Lokalita:
Příbram
Jízda ve Ferrari jako dárek
Jízda ve Ferrari je originální dárek. Darujte zážitek Jízda ve Ferrari a dopřejte obdarovanému netradiční zážitek. Zážitkové dárky si získávají v posledních letech stále větší popularitu i v naší republice.
Darujte zážitky jako dárek, když chcete obdarovaného překvapit něčím netradičním. A zážitek Jízda ve Ferrari určitě patří mezi zážitky, na které se nezapomíná.
Jízda ve Ferrari - dárkové balení
Poukaz na zážitek Jízda ve Ferrari obdržíte v luxusní dárkové krabičce, která obsahuje zážitkový certifikát a průvodní dopis. Na průvodním dopise jsou informace o zážitku Jízda ve Ferrari a také zde může být uvedeno Vaše osobní věnování pro obdarovaného. Osobní věnování vyplníte do příslušné kolonky v objednávkovém formuláři.
Proč zážitek Jízda ve Ferrari od ESENNCE.CZ?
Agentura ESENNCE je největší online zážitková agentura v ČR. Získala mnoho ocenění a certifikátů kvality.
Agentura na zážitky ESENNCE získala 1. místo v soutěži ShopRoku v letech 2010 i 2009 v kategorii Dárky a zážitky.
Nejlepší fotogalerie aut
Další články a informace na téma FERRARI:
Ferrari F430 F1 - technické parametry vozu
Ferrari F430 se vyrábí ve třech verzích: Ferrari Coupé, Ferrari Spider a Ferrari Scuderia. Je nástupcemFerrari 360 Modena. Poprvé bylo představeno v roce 2004 na autosalonu v Paříži. Spider se představil v Ženevě v roce 2005. F430 a F430 Spider s osmiválcovým motorem o objemu 4,3 litru a výkonu 490 koní zrychlí z 0 na 100 km/h za 3,9 sekundy. Výkonnější a rychlejší verze Scuderia se začala vyrábět v roce 2007.
Ferrari F430
• Počet válců/ventilů na válec ...8/4
• Objem (cm?) ... 4308
• Výkon 360KW – 490 koní při 8500 ot/min
• Kroutící moment (Nm/min-1) ... 465/5250
• Zrychlení 0 – 100 km/h …. 3,9 sec.
• Maximální rychlost …. 315 km/h
• Zazení F1 automatické
• Hmotnost: 1450 kg
Ferrari 360
Manufacturer | Ferrari |
---|---|
Production | 1999–2005 |
Assembly | Maranello, Italy |
Predecessor | Ferrari F355 |
Successor | Ferrari F430 |
Class | Sports car |
Body style | 2-seat Coupe 2-seat Spider |
Layout | Rear mid-engine, rear-wheel drive |
Engine | 3.6 L V8 |
Transmission | 6-speed manual 6-speed "F1" electrohydraulic manual |
Wheelbase | 2000-02: 102.4 in (2,601 mm) 2003-05: 102.3 in (2,598 mm) |
Length | 2000-02: 176.4 in (4,481 mm) 2003-05: 176.3 in (4,478 mm) |
Width | 2000-02: 75.7 in (1,923 mm) 2003-05: 75.6 in (1,920 mm) |
Height | 2000-02: 47.8 in (1,214 mm) 2003-05 47.7 in (1,212 mm) |
The Ferrari 360 is a mid-engine midsize two-seater sports car produced from late 1999 until 2005. The 360 replaced the Ferrari F355 and was itself replaced by the fairly similar Ferrari F430. For the 360, Ferrari partnered with Alcoa to produce an entirely new all-aluminum space-frame chassis that was 40% stiffer than the F355, yet 28% lighter despite a 10% increase in overall dimensions. Along with the new frame was a new Pininfarina body styling that broke ranks with the last decade's sharp angles and flip-up headlights, replacing them with a rounded appearance that harkened to the 1960s. The new V8 engine, common to all versions, was only slightly larger and more powerful than the F355's at 3.6 litres and 400 bhp (300 kW) of power, but the lighter frame and added stiffness improved performance; the 0 to 100 km/h (62 mph) acceleration performance improved from 4.6 to 4.4 seconds. An engine replacement resulted in the V8 road model that followed, the F430 (internally referred to as the evoluzione or evo) which came out in 2004.
Three road going versions were produced: 360 Modena, 360 Spider, both of which were available with either 6 speed or F1 transmissions andChallenge Stradale, an F1 electrohydraulic manual 360 Challenge inspired variant of a 360 Modena.
In addition to this there were the usual factory race cars: 360 Challenge, a one make series factory built customer race car based on the 360 Modena but completely stripped out and non road legal. 360 GT-C, a 360 Challenge stripped out and tuned by Veloqx-Prodive to compete in the N-GT class.
There is also one Ferrari "modificato" 360 Modena. Details are limited however it is known to have had extensive performance modifications carried out at owners request. An additional version, 360 Barchetta, was a one-off wedding present from Ferrari to Ferrari president Luca di Montezemolo.
Design a karoserie
Na fotografiích je vidět nekompromisní, přísně účelový design nového vozu s implementací prvků z vozů F1. Tvar vozu byl optimalizován 3000 hodinami ve větrném tunelu. V přední části zaujmou bi-xenonové světlomety zabírající minimální plochu a též velké nasávací otvory do venturiho tunelů, které spolu s komplikovanými spoilery na podvozku zajišťují výraznou stabilizaci vozu při vysokých rychlostech. Problémem, se kterým se konstruktéři potýkali, bylo optimální nastavení přítlačných sil. Pokud by totiž byla nastavena vysoká přítlačná síla již nižších a středních rychlostech, vůz by se potom při 300 km/h jen stěží prodíral kupředu. Problém byl vyřešen implementací elektronicky řízeného zadního spoileru a stavitelných uzávěr předních difuzorů, což plynule mění přítlačnou sílu. Zachována je tak stabilita i vysoká maximální rychlost 350 km/h. Při rychlosti 200 km/h působí na zadní nápravu tlak 344 kg, při 300 km/h až 775 kg, který při 350 km/h klesá na 558 kg. Enzo je vybaveno kromě nastavitelných spoilerů též elektronicky řízenými tlumiči, čímž je zaručeno, že pohyby karosérie budou minimální. Aerodynamika toho Ferrari je tak vyspělá, že se vůz dokonce obejde bez velkého zadního přítlačného křídla, jehož absence je dominantním prvkem celého vozu.
Prostorový rám je z karbonu, díly karosérie z lehkých kovů a plastových kompozitů. Prostorový rám se chlubí extrémní torzní tuhostí. Enzo je připraveno úspěšně projít offsetovým nárazem v rychlosti až 64 km/h. Instalován je pochopitelně též protiblokovací systém ABS.
Všechna kola jsou nezávisle zavěšena na dvojitých příčnách ramenech a vybavena elektronicky řízenými tlumiči. Přední nápravu lze zvednout pro zvětšení světlé výšky při parkování. Pružiny na přední nápravě jsou umístěny klasicky vertikálně, na zadní nápravě s pomocným rámem jsou uloženy horizontálně. Pneumatiky Bridgestone Potenza vyvinuté speciálně pro tento vůz mají rozměr vpředu 245/35 ZR 19 a vzadu 345/35 ZR 19. Ráfky jsou vybaveny elektronickou kontrolou tlaku v pneumatikách. Poprvé v sériovém Ferrari jsou použity brzdy s karbonovými kotouči. Kotouče s vnitřním chlazením mají průměr 380 mm a tloušťku 34 mm. Vpředu jsou šestipístkové třmeny, vzadu čtyřpístkové.
Motor a převodovka
Motor je V12 s úhlem sevření válců 65°. Z objemu 5998 cm3 dává při kompresním poměru 11,2: 1 výkon 660 koní (482 kW) při 7800 ot/min a točivý moment drtivých 657 Nm při 5500 ot/min, který pohání pouze zadní kola. Motor s rozvodem OHC má čtyři ventily na válec s plynule variabilním časováním v celém rozsahu otáček a speciálně tvarované odlehčené písty pro co nejlepší promíchání palivové směsi se vzduchem. Každá řada válců je vybavena samostatnou řídící jednotkou Bosch Motronic ME 7 a motor má elektronicky ovládané škrtící klapky bez přímé mechanické vazby na pedál plynu (drive-by wire). Agregát má celkem 6 čidel klepání.
Nová šestistupňová sekvenční převodovka je schopná přeřadit za pouhých 150 milisekund. Jednotlivé převody jsou pro takové extrémní namáhání vybaveny trojnásobnou synchronizací. Dvoukotoučová suchá spojka je ovládána opět elektronicky, neboť spojkový pedál ve voze úplně chybí. Poháněná zadní náprava je vybavena samosvorným diferenciálem a je též instalována trakční kontrola ASR, kterou lze přepínat mezi sportovní a závodní charakteristikou. Při závodním nastavení se též samočinně přitvrdí tlumiče a převodovka zkrátí časy řazení až ke zmíněných 150 milisekundám.
Zajímavostí je též možnost využít při ASR v závodním módu tzv. "launch control" po vzoru F1, kdy řidič brzdí levou nohou a pravou zvolí otáčky motoru, které chce použít pro start. Okamžitě po uvolnění brzdy elektronika zapne spojku a nechá kola bez zásahu do motormanagementu divoce protáčet.
Interiér
Dveřmi otevírajícími se vzhůru se dostaneme do interiéru, kterému vévodí extrémně anatomicky tvarovaná sedadla s koženým čalouněním. Velký rozměr dveří byl zvolen z ergonomických důvodů, neboť umožňují pohodlné nastupování. Dveře se lehce vyklopí pomocí plynových vzpěr.
Tříramenný multifunkční volant s airbagem obsahuje po vzoru F1 otáčkoměr s LED diodami. Volant lehce elipsovitého tvaru, pod kterým nalezneme jako v ostatních Ferrari páčky sekvenčního řazení, je potažen perforovanou kůží. Spojkový pedál zcela chybí. feen04 Tlačítky na volantu se ovládá nastavení tlumičů, ASR, typ zobrazení na palubním LCD a též zařazení zpátečky. Stylisticky je vnitřek vozu skvostným dílem kombinujícím hliník, ozdobné panely z karbonu a kůži Conolly. Sedadlo je k dispozici ve 4 velikostech a bude spolu s pedály individuálně přizpůsobeno majiteli.
Přístroje jsou klasického designu s rychloměrem lakonicky cejchovaným po 50 km/h až do 400 km/h. Vlevo od otáčkoměru se vyjímá velký displej z tekutých krystalů.
Jediným luxusem, který bude k dispozici, je klimatizace. Ve voze se nepočítá s instalací rádia ani navigačního systému.
Na výběr budou jen tři barvy: černá, červená a žlutá.
Jízdní výkony
Vůz s pohotovostní hmotností 1365 kg dosáhne maximální rychlosti 350 km/h a zrychlí z 0 na 100 km/h za 3,65 s, na 200 km/h za 9,5 s. 400 m s pevným startem zvládne za 11 s, 1000 m pak za 19,5 s.
Výbava a cena
Vůz nemá žádnou příplatkovou výbavu a je nabízen za 650.000 Euro (cca 20 miliónů korun). Ani tak však Enzo nebude dostupné pro každého, kdo takové peníze má. Prestiž výrobce je tak velká, že si může vybírat, komu automobil prodá. Vozy budou proto prodávány jen stálým a spolehlivým zákazníkům, aby se zabránilo spekulaci